Etiketo ofise patarimai

kondicionieriai plaukams

Etiketo ofise patarimai

kondicionieriai plaukams

Kvapas visada yra tam tikra žinutė, kurią mes siunčiame pasauliui, pranešdami tam tikrą informaciją apie save ir savo ketinimus. Taip pat kaip šampūnai, kaukės ir kondicionieriai plaukams iš Beauty24.lt. Kad žinutė būtų išgirsta ir teisingai suprasta, ji turi būti ne tik mums maloni, bet ir tinkama siūlomomis aplinkybėmis. Ir nors kvepalų etiketo samprata yra gana savavališka, yra šablonų ir neišsakytų taisyklių, dėl kurių bendravimas su kitais žmonėmis tampa malonesnis, o kartais ir efektyvesnis.

Rytas ar pietus?

Kompozicijos pasirinkimas tam tikru mastu priklauso nuo paros laiko. Jei kalbėtume apie rytą-popietę-vakarą, tai šią istoriją derinčiau su savo mėgstamu „Michailo Edvardso“, garsaus kvepalų kritiko, ratu. Jo aprašytas „ratas“ atsiveria citrusinėmis natomis, vėliau seka vandens ir žolelių natos, po to – gėlių (gėlių), virstančios prieskoniais, kurios savo ruožtu pereina į samanų ir medienos natas.

Visa tai sumaišius, gaunamas vadinamasis „stiklas“. Ši išradinga schema gali būti teisingo sprendimo užuomina. Gaivus rytas yra citrusiniai vaisiai, žolė, vanduo. Diena, kupina verslo ir susitikimų, yra gėlių metas, pirmiausia šviesus laukas (varpeliai, ramunės, kuo arčiau žalumos skambesio), o paskui šviesesnis ir „skambesnis“ (pavyzdžiui, pakalnutė, rožė, bijūnas). , gardenija). Artėjant vakarui atsiranda įvairių prieskonių: nuo rožinių pipirų iki cinamono. Ir galiausiai vėliausiai valandą galite drąsiai ruošti sumedėjusias, dervingas, udo kompozicijas.

Šiuo atžvilgiu mano mėgstamiausias prekės ženklas šią dieną yra Jo Malone London. Idealiai tinka kaip dieninių kvapų biblioteka, sukurta „man“ ir kiekvienai dienai. Atėjau, nusipirkau ten rožę, tada greipfrutą, tada mimozą… ir viskas, daugiau nieko nesugalvosi! Juk žiūrint į sudėtingą šedevrą galvoje susidėlioja ištisa grandinė: kokie šiandien susitikimai, ar reikia važiuoti į mokyklą vaikams, ar kvapas išsilaikys iki vakaro… ar ne sunkus, ar tai nesudėtinga. O štai tokia graži švari linija, kuri tinka ir „pusryčiams, ir pietums, ir vakarienei“. Tiesiog krištolo moteriška istorija.

Tos pačios profesijos žmonės turi bendrų kvepalų pageidavimų

Keista, bet dažnai tos pačios profesijos žmonės turi bendrų kvepalų pageidavimų. Taigi, jauni darbuotojai, kurie tik pradeda savo karjerą, paprastai eina į darbą, tiesiogine prasme, kvepia šviežumu. Kas yra gana logiška: taip jie demonstruoja savo energiją, norą ką nors daryti, drąsą ir ryžtą. Citrusiniai, vandens ir žalios spalvos natos puikiai perteikia šią žinią.

Už tokių kompozicijų slypi rytinis bėgimas ar sporto salė, sveiki pusryčiai ir neįtikėtina jaunystės dinamika. Vyresnieji vadovai, pasiekę tam tikras aukštumas, pirmenybę teikia „sodriems“ sandalmedžio, raudonmedžio, vetiverijų aromatams. Šios retos ir visomis prasmėmis brangios sudedamosios dalys skamba diskretiškai, tačiau užtikrintai, pabrėžiant profesinę ar socialinę padėtį.

Kūrybingi žmonės renkasi gilesnius ir sudėtingesnius kvepalus, kurių dvelksmas primena užkulisių kvapą, vintažinius kostiumus, puokštes rūbinėje. Kalbame apie pudrines kompozicijas su žibuoklės, vilkdalgių, tabako, prieskonių natomis… Gydytojai, mokytojai, pedagogai tradiciškai pirmenybę teikia gėlių kvepalams, tarsi leisdami sau būti moterimi, nepaisant didžiulės kasdienės atsakomybės ir nuolatinio poreikio daryti rimtą. sprendimus. Baltos gėlės, rožė, bijūnas, gardenija – šios natos, mielos bet kurios damos širdžiai, leidžia būti silpnai ir viliojančiai net gelbėjant žmonių gyvybes.

Geras ir blogas skonis

Ar kvapas gali padėti jums pakilti įmonės laiptais? Tam tikru mastu sakyčiau taip. Jei jūsų viršininkui patinka jūsų kvepalai, galbūt jis dažniau kvies jus į biurą ir savo noru ar netyčia jums užjaus. Tačiau tuo atveju, kai kai kurie užrašai kategoriškai erzins viršininką, sukels galvos skausmą, padidins irzlumą, jis greičiausiai vengs asmeninių susitikimų, bandydamas jus atitolinti (ir iš tikrųjų atsikratyti savo negalavimo priežasties).

Blogas skonis: Tikrai nereikėtų į biurą „neštis“ per ryškių auskarų aromatų su tokiomis natomis kaip, pavyzdžiui, tuberoza, kuri mūsų klimato sąlygomis (ypač per karštį) yra labai dviprasmiška. Taip pat „biuro“ kompozicijose nerekomenduoju pakalnutės, alyvinės ir kartais net bijūnų, kurios gali skambėti pernelyg „atvirai“. Tai įkyri, blaško dėmesį ir sukuria tvankumo jausmą bei kvapų kakofoniją.

Pabaigai

Įeidami į biurą išjunkite mobilųjį telefoną. Asmeninius pokalbius telefonu veskite koridoriuje, o ne bendroje patalpoje, kad kolegos nepastebėtų jūsų problemų ir karštų diskusijų.

Darbe venkite dėvėti kvepalus, kuriuose dominuoja muskusas, sandalmedis, pačiuliai ir saldžios gėlių spalvos. Darbui geriau orientuotis į neutralius, gaivius, žolelių, vaisių, citrusų aromatus.

Atminkite, kad komplimentas turi būti nuoširdus ir teisingas. O kad poveikis būtų maksimalus, pasakykite žmogui, kas jums patinka, ir paaiškinkite kodėl.

Šaltinis: https://www.beauty24.lt

Paskelbk komentarą